Kayabaşı Mahallesi, Gökçe Ada Caddesi No 8/D Daire 23 Başakşehir/İstanbul

Sultangazi Hayır Lokması

15.01.2022
126

Sultangazi hayır lokması hizmetimiz ile İstanbul’un en kalabalık ilçelerinden biri olan Sultangazi de lokma hayrı yapıyoruz

Bütün kederli ve sevinçli günlerinizde İstanbul un her köşesinde lokma hayırlarınıza vesile oluyoruz.

Sultangazi ilçemizde her geçen gün hayır lokması her köşede olmaya devam ediyor . Sizde hayır lokması siparişi vermek istiyorsanız bizleri iletişim numaramızdan arayabilirsiniz.

Sultangazi Hayır Lokmacısı

SultanGazi Lokma Arabası

SultanGazi de lokma arabası kiralama artık çok kolay

Oldukça kalabalık ve sık trafiğiyle ünlü olan ilçemizde hayır lokması döktürmek isteyen müşterilerimize lokma arabası bizden lokmalar sizden diyoruz ve tüm hayırlarınıza vesile olmaya devam ediyoruz.

Halk arasında seyyar lokmacı , mobil lokma arabası yada lokma arabası seyyar olarak da bilinen hayır lokma arabası kiralamada Sultan gaziye en yakın hayır lokmacısı unvanımız ile bilinmekte olduğumuzu bilmenizi isteriz.

hayır lokmacısı sultangazi

Sultangazi Cami Çıkışı Lokma Hayrı

Sultan gazi de lokma hayrı yapmak isteyen müşterilerimiz genel olarak cami çıkışlarından hemen sonra lokma hayrı yapmak istemektedirler ve biz bu lokma hayırlarına sultan gazi cami çıkışlarında yapılacak tüm hayır lokma siparişlerinizde lokma arabası kiralama ücreti almıyoruz.

Peki neden sultan gazi de lokma arabası kiralama ücreti almıyoruz ? çünkü Sultan gazi hayır lokması şubemiz Sultan gazideyiz.

seyyar lokmacı sultangazi

Hangi Durumlar için Hayır Lokması Dağıtılır ?

Hayır lokması dağıtımı kederli ve sevinçli günlerinizde mağaza açılışlarında düğün ve özel günlerde dağıtılabilmektedir.

Sultangazi için Hayır Lokması Dağıtılabilen Yerler

Sultan gazi 2020 yılı 537,488 nüfuslu oldukça kalabalık bir ilçemiz olmaktadır. Sultangazi de lokma hayrı yapmak için belirli bir yer olmamaktadır. İşte bu yüzden sizin belirlediğiniz yere mobil lokma arabamızla geliyor ve sıcak çıtır olarak o adreste ikramlarımıza başlıyoruz.

Cuma namazı çıkışlarında özellikle istenen hayır lokması , Sultan gazi ve çevre ilçelerde indirimli kampanyamız için bizleri arayınız.

Sultangazi de Hayır Lokması Fiyatları Hesaplama

Bilindiği üzere hayır lokması günümüzde artık mobil araçlar ile yani seyyar lokma arabaları ile olmaktadır.

Bizler konum olarak Sultan gazi içerisinde olduğumuzdan dolayı Sultan gazi hayır lokması yapmak isteyen tüm müşterilerimize nakliye bizden lokma sizden sloganı ile sultan gazideki tüm hayır sever müşterilerimize hediyemizdir.

Hayır lokması fiyatları kişi başı olup 1 tabak yani 1 kişilik fiyatı 4 TL olmaktadır.

Örnek 500 kişilik hayır lokması sultangazi fiyatları 2000 TL Olmaktadır.

sultangazi lokma hayrı fiyatları

Bu fiyatlarımız ve kampanyalarımız sultangazi ve yakın ilçeler için geçerli olup arnavutköy hayır lokması hayrı yapmak isteyen müşterilerimiz için de geçerli olmaktadır.

Hayır lokması konusunda uzman olan ve bizlere maddi manevi desteklerini esirgemeyen hayır lokması Bayrampaşa genelinde konusunda öncü olan tüm meslektaşlarımızı destekliyor ve başarılar diliyoruz.

Ziyaretçi Yorumları

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz: